[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Feb. 1., K, 06:39:05 CET

Szervusz Mágus!

> Most mit kell pattogni, kicserélték a mérőt vagy nem?

Orwell 1984-beli jelenetével élve már tudom, mi lesz Mágusnak a 101-es
szobában: különböző közszolgáltatóknál kell kéményátrakást,
vízóracserét, villanybekötést intéznie (-:

A win98-as vonalról: én azt messze kidobnám a fenébe a DPG-vel együtt.
A win9x már akkor elavult és gány volt, amikor megjelent. Vannak ma is
kevés memóriával működő Linux disztribúciók, azokból raknék egyet föl.
A linuxos Evince dokumentum-megjelenítő telepítve 744 kB, de ebben
nincsenek benne a szükséges könyvtárak. Azokkal együtt legyen
30-szoros, még mindig csak 21M. Egyetlen hátrányuk lehet, hogy ezek
nem olyan elterjedtek, esetleg csak angolul vagy németül mennek. De
van bennük mindenből kicsi: levelezőkliensből, böngészőből stb.
Keressek neked egy ilyet?

szia: Balázs