[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Feb. 1., K, 10:45:46 CET

2011.02.01. 10:41 keltezéssel, Balázs Bámer írta:
> Fogalmam sincs, én Ubuntut használok, mert sok a memóriám. De nem
> nagyon látok hivatalos helyről docx-et, csak PDF-et.

Nekem majd minden partnerem docx-ben meg xlsx-ben küld, ha küld valamit.
Hogy ez hivatalos helynek tekinthető-e azt nem tudom, mindenesetre
könnyebb excelből exportálnom adatbázisba, mint acrobat vagy foxi
readerből. Ahhoz meg nemigen fűlik a fogam, hogy én rendszabályozgassam
a partnereket hogy így meg úgy küldjék, mert könnyen keresnek mást,
akinek van vörgye meg ekcejje. (amugy openofficet hasznalok, nem ms
officet :-)