[Epitesz-barkacs] vaskalyha

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Feb. 1., K, 10:55:33 CET

Sziasztok!

----- Original Message -----
From: "Mágus Bérprogram Demo " <magus.demo at dpg.hu>
To: "Amatőr építészek és barkácsolók klubja " <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Tuesday, February 01, 2011 9:55 AM
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] vaskalyha

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2011.02.01. 08:39:18-kor írta:

> de nem lehetetlen! furesz es ragaszto kerdese.

csináltam én is 5 - 6m-es szarufákot 70centis darabokból,

csak ebből nem szeretnék "asztalostudományi jövőképet" faragni

láttam 80ezerért olyan bejárati ajtót, aminek a tokját 8 - 10centis
hulladékdarabokból ragasztották össze :-(

Amíg azt gondolod, hogy "hulladékdarabokból ragasztották össze", addig nem
fenyeget az "asztalostudomány" veszélye:). Az ilyen fa egy-két klasszissal
jobb tulajdonságokkal rendelkezik, mint a hagyományos, nem ragasztott.

Üdv
pi