[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 1., K, 12:13:47 CET

Hofferek Attila wrote:

> Nem muszáj. Pontosan mit akarsz? Tudjon netezni, meg ilyesmi?

Mindent tudjon, amit ez, és ha tovább fejlődnék, és ki tudnám használni az prof
előnyeit, akkor azon is tudjam. Szóval ez más által használt gép lenne, de úgy
gondoltam, hogy ha nálam baj van, akkor azonnal tudjak szükség esetén a másikon
matatni.

Amúgy nem vészes a különbség, egy tizes sincs, kibírom. (Már az is nagy szám,
hogy mégis lehet xp-t kapni, a t-től. Sejtem, hogy a win7 jobb lenne, de erősebb
vasat is igényel.)