[Epitesz-barkacs] vaskalyha

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Feb. 1., K, 12:36:37 CET

Kis szigszalag, vagy gyorskötöző, kőműveseknél habarcs, burkolóknál
sziló -kinek hogy tetszik :)

Régóta játszom ezzel, hogy megfigyelem, melyik szakma hogyan oldja meg a
hirtelen felmerülő gányolási feladatokat. A tetőács az biztos, hogy
odaszögeli, az öregasszony biztosítótűt használ, az autószerelő
felhefteli, a kőműves kitámasztja egy sproknival vagy minek nevezik.

Gábor