[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 1., K, 15:19:53 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2011.02.01. 10:57:28 +1h-kor írta:

> Szervusz Attila!

> Cégnél mi is ilyet használunk. Mágus viszont nem szoftverfejlesztéssel
> foglalkozik, a vízművek meg a bankok a PDF-et nyomják 99%-ban.

mostanság takaréklángon vagyok, tehát "nem megélhetési M$ user"
vagyok, tehát akár Vistát is telepíthetnék talán (?) BSA veszély nélkül,
de ha holnap-holnapután egy betévedő ügyféllel kezdenék levelezni,
akkor már "megélhetési M$user" lennék, akkor le kellene
gyalulnom egy Vistát, ha  véletlenül "M$függő" lennék

na, ez a FOXIT w98 alatt is elmegy, tehát suse 11.1-nél
is elérné ezt a szintet, ha "foxit for linux" kerül a kezem alá

mintha egyszer összejött volna, hogy a Gmail címemre
felküldtem egy DOCX-et, aztán ott megnyitottam, stb,
majd más formában lementve visszavettem win98 alatt :-)

suselinux 11.1 alatt még nem probáltam, de az Openoffice
3.0 megeszi a DOCX-et, az meg suse11.1 kompatibilis
állítólag