[Epitesz-barkacs] szintezes

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2011. Feb. 2., Sze, 14:48:09 CET

Sziasztok! Ezekből az adatokból már van egy ötletem a kivitelezésre.Kerítesz egy slag vízmértéket meg egy lézer pointert meg legalább egy segítséget.Ha ügyes vagy, akkor 100mW-ost szerzel, mert azzal nappal is, (nem napsütésben) meg lehet látni a pöttyöt 500 m távolságból.. Éjszaka meg látszik a vonal a levegőben. A gáton beállítod vízszintesre a lézert ami a telked felé világít.Ehhez kell a vízmérték.A telken meg egy ketteslétrán (, házfalon) megkeresed a lézer fényét.Aztán leméred, hogy az ott milyen magasan van.Érzésem szerint 10 cm hiba lehetséges, de bitos lesz itt olyan, akinekkedve is lesz kiszámolni, ilyesmit. Kivitelezhető a terepen ez?Kinek mi a véleménye?Milyen buktatói lehetnek?Más ötlet? Üdv. Tibi