[Epitesz-barkacs] mBf? Mi az?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 2., Sze, 18:08:32 CET

Varga Tibor wrote:
> Mágus! Ilyet írtál: "a Dunai leágazás 100mBf szintje alatt" Nem
> tudom, a többiek tudják-e, hogy mi az a mBf.Én viszont nem tudom.
> Légyszives írd meg ide a listára! Előre is köszönöm! Üdv. Tibi

Pont nem túl rég a tippen olvastam róla: balti tenger átlagos vízszintje a nulla
szint eszerint.

Aztán van más szint is, pl a gps-ek egy elméleti globus ellipszoidot vagy mit
vesznek nullának. Tehát még csak nem is az óceánok szintjét.

Számomra már az is megdöbbentő, hogy ez hogy lehet: vannak helyek, ahol
elenyésző az árapály szintkülönbség, van, ahol meg igen mackós.