[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 2., Sze, 18:34:14 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az a baj, hogy ezt már csak a negyedik levélre vallották be,
> előtte 3 levélen keresztül tömjénezték szentnek önmagukat, hogy
> én voltam csak a balga lélek,

De akkor sem arra léptek, hogy a fogyasztóvédelem odaszólt, hanem elkerült a
levél érdemben intézkedni képes emberhez.

Ma voltam valahol, megbeszélés, eloxüzem.
Nem autóval mentem be a telepre, hanem gyalog, és melósruhában. Megyek egy
irodába, keresem xy-t. A csajszi telefonál, amaz mondja, hogy mindjárt odajön. A
csajszi addig kiküldött a folyosóra, hogy ott várjak. :-)

Állítom, hogy ha öltöny-nyakkendő, meg 3-an vagyunk, és dr-ral kezdődik a nevem,
otthagy csapot-papot, hellyel kínál, kávét főz, ebédet rendel.... :-)

Aztán persze megjött, akivel dumálnom kellett, meg a helyszínen megnézni
ezt-azt, hogy mi legyen, hogy lehet megoldani, onnantól már nem volt ez a
félrerakós, lenézős módi. A nem megfelelő embertől az is sok, hogy felemeli a
telefont, amúgy meg kiküldene kapun kívülre, hogy ott tágasabb. :-)