[Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasag

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 2., Sze, 22:50:35 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.02. 18:39:18 +1h-kor írta:

> Megmondom őszintén, hogy nem kedvelem, ha valaki az elintézési módok közül
> rögtön a nagyágyúhoz folyamodik.

valóban mindenki másképp éli át a neki nem tetsző dolgokat...

> Pl szomszédok között nem ritka, hogy lehetne szólni valamiért, de nem, hanem
> egyből valaki feljelentést tesz. Meg se kísérli a békés megoldások
> bármelyikét  sem.

a szomszéd kifigyelte, hogy mikor nem vagyunk otthon (vasárnap délelőtt
üres volt a ház és az udvar) akkor macerálták a kerítésünket
szóltam szépszóval, és a "szopj le te köcsög " után már nincs mit beszélni :-(

a faluban tudják már 20 év alatt, hogy ha minket nem macerálnak,
mink is békén hagyunk mindenkit, de pl. a postás által kibontott
bankszámla kimutatásom miatt volt az első "oroszlán bajszát megrángatták"
( "sokan kíváncsiak a faluban" vigyorogta, utána meg évekig beszélte a
faluban,
hogy mit kapott érte, amin meg én vigyorogtam )

egy másik emberke a telkünkön vezetékjogot akart létesíteni a megkérdezésünk
nélkül,
mondom neki, hogy gyorsan vigye el, mert elvágom a vezetéket,
mondja, hogy a faluban így sokták, mondom neki, kérdezze meg ügyvédtől
1/2 óra múlva ügyvédjük ott volt, utána 10 perc múlva a vezetékjogról
lemondtak

az már más lapra tartozik, hogy ez kiad pl. egy  a csípésrend (csipkedési
sorrend,
mint a tyúkólban), vagy egy  kutyafalkában egy dominanciasorrendet is,
de együttjár azzal, hogy nem engedem a fejemrekakálást

> Szóval hidd el, hogy ez egy rossz mentalitás, megjegyzik. Pl ha véletlenül a
> földben keletkezik egy csőtörésed, és kiszámláznak neked 200eFt pluszpénzt.
> Ha  ezt a mókát nem követted volna el, lehet, hogy a zömét jóváírnák neked,
de
> ezután erre még álmodban se számíts. Úgy is mondhatnám, hogy totál
> eljátszottad
> minden lehetséges jóindulatukat. Adja az ég, hogy erre a jóindulatra ne
> szorulj  rá!

sajnos (vagy hálaistennek) előnyeivel-hátrányaival együtt ilyenre alakultam
az elmúlt 50 év alatt