[Epitesz-barkacs] mBf? Mi az?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 3., Cs, 02:48:09 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.03. 01:55:49 +1h-kor írta:

> Pedig, ha van gps-es ismerősöd, és nem csak otthon méretsz vele, hanem a
> vonatkozási ponton is, a kettő különbsége egész jó is lehet. És tán ingyen
> van.

500 méteren belül van egy  templom, az oldalfalából kiáll egy gomb, aminek az
mBf magassági adatát 700Ftért árulják az adatbankban

most még ez az adat sincs meg, az adatbank címét tegnap kaptam meg
és csak személyesen lehet beszerezni

> És ha még nem egy-egy mérésről lenne szó, hanem oda-vissza járkálással
> többről,
> és kis szórás adódik, akkor még el is lehet hinni.

gps-es ismerősöm sincs (vagy legalábbis nem tudok róla)

ha a telek legmélyebb 1 pontját bemérem  mBf-re
akkor már szinte mindent tudnék, zsilipadat már ismert,
stb