[Epitesz-barkacs] szintezes

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Feb. 3., Cs, 09:38:43 CET

Hali!

A földmérők ennél sokkal pontosabbak tudnak lenni. A trükk ott van, hogy a
szükségesnél több mérésből számításokkal növelik a pontosságot, illetve
relatív méréseket alkalmaznak, amivel az ilyen hibák, mint az abszolút
vízszinteshez képesti eltérés kiesik. A fél országot át tudják szintezni
mm-es vagy az alatti hibával.

Szabolcs