[Epitesz-barkacs] re: vizoracsere furcsasag

cst maguspr at freemail.hu
2011. Feb. 3., Cs, 10:13:49 CET

Re: [Epitesz-barkacs] vizoracsere furcsasaghát ez az, emiatt kell oket s..be rugni, mert a hatóságosdit játszanak

a lakásmaffia áldozatainál is az volt a bíróságokon, hogy "miért írta alá az üres papírt?",
" mert nem ismerem az ügymenetet, és az ügyvéd úr, meg a közjegyző szerint így kell"
"a törvény nem ismerése nem mentesít" és a maffia áldozata bíróságilag is le volt szarva