[Epitesz-barkacs] szintezes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 3., Cs, 17:59:55 CET

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2011.02.03. 16:41:53 +1h-kor írta:

> Ez így van. Természetesen feltételezet, hogy vannak ismert pontjaink (ezt
> lehet megvenni a földhivataltól), de a kérdés igazából nem a vízszintes
> meghatározása volt, ha jól követtem a dolgokat, hanem egy (vagy akárhány)
> pont meghatározása az ismert pontok alapján, illetve az, hogy ha van pár
> ismert pontom, meg egy pontatlan vízmércém, akkor mit tudok csinálni. De
> akkor lehet, hogy én értettem félre a kérdést, és csak belemagyarázok.

tőlem 500méterre van egy templom, ott ismert  egy  fix  mBf

a telek legmélyebb pontján van egy kicsi gödör, amiben néha van egy vízszint
( ami belvízfüggő :-( )

van egy Holt-Tisza ág, ahonnan szivattyúznak, a szivattyúkat vezérlik
mBf értékek alapján ( ez is belvízmentesítés)

a telkünkön levő  gödörben levő vízszint szoros összefüggésben van a
szivattyúzott Holt-Tiszaággal ( ez is belvíztémás összefüggés )

a Holt-Tiszaágnak van az élőTiszával összekötő zsilipje, ami adott
mBf esetén  nyitnak-zárnak

a belvízgondok idején szivattyúznak, itt xx vízszintet kellene beállítaniuk,
( ennek az mBf-je számomra még nem ismert ) és a gödrünkben levő
vízszintre ebből vissza lehetne következtetni

szóval emiatt kellene az a nyomorult mBf :-( és a szintezés :-(