[Epitesz-barkacs] OE mappatomorites

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2011. Feb. 4., P, 11:26:33 CET

A munkahelyi pc-ken csak NTFS-t használunk régóta. (Na, floppy-t elvétve.)File szenten a másolással nincs gond.A hiba az Outlookon vagy az Outlook Expressz-en belül az egyes levelekesetében szokott előfordulni.Nem gondolkodtam el rajta, van más dolgom is. :-) Visszadobva a labdát, ha egy pointer elmászik, akkor az máshova mutat. Máris hibás aze-mail a filerendszer szerint hibátlan file-on belül. Hiszen az e-mail és a pointer is ugyanabbana file-ban van.Ekkor elérkeztünk az OE - Thunderbird vitához. Ugyanis ez utóbbi külön file-ban tárolja az indexeket.Ha ez megsérül, eltűnik, akkor végigolvassa a tároló file-t és abból építi fel újra. Üdv. Tibi