[Epitesz-barkacs] haz szigeteles

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2011. Feb. 4., P, 12:04:35 CET

Ha az előszobából szív el, akkor is hűvös megy a lakásba. Vagy a hőcserélőn keresztül, (mert a hideg előszobai levegő nem tudja felmelegíteni a bejövő levegőt) vagy az ajtókon-ablakokon.
Ettől még persze erre figyelni kell.
Én az elszívás helyénél elsősorban a párára figyelnék( konyha, fürdő), befújásnál meg arra, hogy hol igényelem legjobban a friss levegőt (nappali, háló(itt csak akkor, ha hangtalan)).
KI