[Epitesz-barkacs] ház szigetelés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 4., P, 13:54:39 CET

Hofferek Attila wrote:

> Én például a puszit teljesen száműztem. Ha valakivel mégis nagyon
> kell, akkor annyira odahajolok, hogy szinte csak a fülünk
> érintkezzen, és belecuppantok a levegőbe.

Fülgyulladás után erről is le fogsz szokni. :-)

Különben már én is leszoktam. Nem önvédelemből, hanem mert emlékszem régről,
hogy mennyire utáltam a bibircsókos öregasszonyokat puszilgatni. Nyilván az
ifjabbak nem csak öregasszonyokat utálnak puszilgatni, ezért elébe mentem a
dolognak.

> A japóknak amúgy is van egy csomó praktikus szokásuk. Ami nekem nagyon
> tetszik például, hogy evés mellé, vagy után nem hideg üdítőket isznak,
> hanem meleg vizet, vagy meleg citromos vizet. A hideg üdítőtől simán
> csomókba összefagy a zsír az ember bendőjében, megnehezítve ezzel a
> lebontást.

Érdekes gondolat. Én meg ösztönösen használom gyakran, főleg, ha kicsit fázom: a
teát pillanatok alatt meg tudom melegíteni ezzel az indukciós cuccal. A bügrében
is, az is fel tud venni akár 1300W-ot is.

De a továbbiakban figyelek erre a szempontra. Érdekes, és még nem gondoltam rá
eddig.