[Epitesz-barkacs] ház szigetelés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 4., P, 13:55:49 CET

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2011.02.04. 12:14:39-kor írta:

> pont forditva van. egy moricka maszk, pl amit a egeszssegugyben hasznalnak,
> semmit nem szur a beszivott levegon, hiszen nem tapad korben az arcra.
> viszont a
> kifujt levegoben levo vizcseppek, es az azokban levo minden jol feltapad ra,
> nem
> repul szanaszet. ezert hasznaljak a az egeszsegugyben..
>
> es a japanok is ezert hasznaljak. az o kulturajukban nagyonnak illetlenseg
> koszolni, frocskolni. egyszeruen uvariassagbol, illendosegbol hord maszkot
> aki
> tusszog, beteg.

bocsi, nem írtam körül, de én valami ilyenre gondoltam:

pl.
Respro City kerékpáros maszk - Kerékpár Webáruház | Bicikli ...
A szennyezés-szûrõ maszk magas szintû védelmet biztosít az olyan elsõdleges
szennyezõdések ellen, amelyek a gépjármûvek kipufogó gázaival összefüggésben
----------
http://kerekagy.blog.hu/2009/01/12/maszkban_vagy_maszk_nelkul_fulladni

  tutti 2009.01.12. 20:51:47
Tavaly vettem az OBI-ban FFP3-as maszkot, ami szelepes volt. Azzal elégedett
voltam, és használtam is elég sokszor.
Most FFP1-eset vettem, ami nem szelepes - nem volt olyan hatékony, mert
nehezebb volt a légcsere, illetve nem is zárt rendesen emiatt.
Az elsõ maszknál tapasztaltam, hogy zöldbõl maszkban bebiciklizve a városba, a
maszkot levéve, hirtelen igen csak megcsapott a büdös levegõ - tehát csak
szûrt valamit.

más szemszögbõl egy hajtáspajtásos írta:

az év bármely szakában és rájössz miért nem jó napi 8-10 órában maszkban
bringázni. Nyáron konkrétban belebüdösödik az arcod (továbbra is, 8-10 óra),
télen belefagy a taknyod és nagy általánosságban mondható, hogy nem enged át
annyi levegõt, amivel 52/18as szinglóval felmész egyszuszra a Budakeszi úti
korányi pulmanológiára