[Epitesz-barkacs] bootpendrive? OT

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 6., V, 00:51:40 CET

igyvan. hogy hivjak a protokollt hogy usb mass storage. es amit linkelt Magus,
az o biosa nem tud usb mass storage-rol booltolni, csak usb floppyrol, meg usb
zipdriverol.

viszont azt irta a pendrive gyartoja, hogy az o pendriveja beszel usb
zipdrive-ul is. tehat azt kellene a biosban beallitani, nem a floppyt, ahogy
tette.

vajk