[Epitesz-barkacs] bootpendrive? OT

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 6., V, 02:41:10 CET

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2011.02.05. 23:51:40-kor írta:

> igyvan. hogy hivjak a protokollt hogy usb mass storage. es amit linkelt
> Magus,
> az o biosa nem tud usb mass storage-rol booltolni, csak usb floppyrol, meg
> usb
> zipdriverol.
>
> viszont azt irta a pendrive gyartoja, hogy az o pendriveja beszel usb

> zipdrive-ul is. tehat azt kellene a biosban beallitani, nem a floppyt, ahogy
> tette.

köszi , átkapcsoltam az "usb ZIP" -re, de eddig nem jött össze :-(
**********
ezekben a kis dögökben egy Phison PS2232 vagy PS22xx IC van gyártótól
függetlenül
pláne a nálam levő kis dög  G3 -as azaz a legújabb 3. generációsnak mondják

http://jdi2010.en.made-in-china.com/product/FMmQTCRdZShr/China-Swivel-USB-Flas
h-Memory-1GB-2GB-4GB-8GB-16GB-32GB.html

Product Details
 Swivel USB Flash Memory 1GB, 2GB, 4GB, 8GB, 16GB, 32GB

Swivel USB Flash Memory 1GB, 2GB, 4GB, 8GB, 16GB, 32GB

8. Drivers: Required for Windows 98/95. Online download available;
10. Supports boot up by USB-HDD or USB-ZIP mode;

most még az ASUS bios igazságtartalmát kell felderíteni :-(