[Epitesz-barkacs] bootpendrive? OT

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 6., V, 18:24:22 CET

gyapo  <gyapo at freemail.hu> 2011.02.06. 17:14:50 +1h-kor írta:

> Particios tablaban aktiv beallitva?
> Oszinten szolva meg sose neztem meg pendrive particios tablajat, de
> wincsin gyakori hiba a particionalas utan az aktiv particio nem
> kijelolese. Ezt lehet formazni, syselni, de bootolni azt nem fog.

 a 2GB pendrájvon az Scandisk azt írja, hogy FAT, és kb 65ezer db
32k -s allokáció van, tehát ez tényleg sajnos vinyónak van érzékelve

nem tudom, hogy linuxon van-e ilyen, de dos-os, wines környezetben
olyan Norton Diskeditort, vagy ahhoz hasonlót nem találtam,
ami egy pendrájvot hexaeditor formájában meg tudott volna mutatni :-(

ha meg tudnám látni valamilyen szoftverrel hexa formában, már jó lenne.

linuxon egy  floppy.img fájlt hexaeditor formában macerálni tudó létezik?
vagy wines környezetben?