[Epitesz-barkacs] bootpendrive? OT

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 7., H, 00:34:10 CET

gyapo  <gyapo at freemail.hu> 2011.02.06. 20:52:18 +1h-kor írta:

> Windows alatt a winhex verhetetlen.
> Dos alatt meg ott a jo oreg debug. A parancsokra mar nem emlekszem, de
> gondolom a google segit. De alapbol az fdisk is jo lenne, ha fat16
> lenne, fat32-re meg jo a win98 dos-a. De az fdisket helyettesito
> utilityk szama kozelit a vegtelenhez.

no, csak a diskexplorer volt hajlandó win98 alatt elindulni,

(szerintem) ráéreztem a megoldás kulcsára

a 2GB pendrájvot gyárilag FAT16-osnak találták ki, bootolható is lenne,
( dos ablakban bootolhatóvá sikerült tennem ),  de sajnos USB-HDD

a 2. mellékleten egy linuxos parancssor néhány paramétere még hiányzik,

az USB-HDD 1. partícióját (a saját bootszektorától végéig) kitenném a
2gb-boot.img -be, tehát az   img-ben tehát nincs meg partíciós tábla

és utána ezzel az img-vel  az első bájttól felüliratom a pendrájvot,
így ezután már partíciós tábla nélküli, azonnal boot szektorral induló
(mint egy floppylemez)  tehát USB-FDD lenne belőle

windows alatt ezt hogyan lehetne megcsinálni? (olyan szoftverrel
még sajnos nem találkoztam, amivel azonnal USBFDD-t lehetett
volna csinálni :-( )