[Epitesz-barkacs] nem auto :-)

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Feb. 7., H, 22:23:11 CET

Haggyámá!

Falun, városban élő embereknek is pénzbe kerül a villany. Ahol elég nagy a
népsűrűség, ott nem kell külön fizetni a hálózatért, benne lesz az ára a
fogyasztásban. Ha annyira fontos a tanyán élő emberek elektromos árammal
való ellátása a társadalomnak, hogy a fajlagosan sokkal drágább hozzáférést
is biztosítani kell a közösből, ám legyen. Aztán hallgathatom az előadásokat
arról, hogy milyen hülye vagyok, hogy a koszos, büdös, zajos és egészségre
káros városban élek, ahelyett, hogy a természet lágy ölén bio környezetben
élném az életem ...

Üdv
pi

U.i.: Ha jól tévedek, 1Mrd Ft-ot irányoztak elő a tanyák fellendítésére.
Kleine fische - gute fische. Valakinek biztosan jó üzlet lesz.