[Epitesz-barkacs] hosszu lyuk furasa

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 7., H, 23:03:03 CET

sziasztok,

hogyan kell mely lyukat furni vasba?

egy m20x40-es csavart akartam hosszaban atfurni. elsore beletort, masodikra
sikerult.

de erdekelne, hogy hogyan kellene hivatalosan.

eloszor atfurtam kb 4-essel. szopacs volt a vege, mert rovid volt a csigas resz,
az utolso centi az fur, takarit, fur, takarit...

utanna 6, majd 8. viszont ezt ha nyomtam rendesen, akkor jott szepen a hosszu
egyenes forgacs, viszont idovel feltekerte, osszegubancolta, es meg kellett
allni. utanna viszont amikor folytattam volna, mar nem jott fel, ezert ujra a
fur-takarit-fur-...

a masik, hogy az elso furat kicsit ferde lett, dehat szamitottam ra. viszont a
vastagabbak elhuztak tole, a kozepe fele! ez meg mitol? mazlim volt, es a
nagyobb erotol pont arra gorbult a furo asztala, hogy jofele huzott oldalra?

vajk