[Epitesz-barkacs] nem auto :-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 7., H, 23:56:55 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a humoros visszatermeles  minieromunel legalabb 3 ember kellene 24-48
> vagy 12-24 oras keszenlettel,  hogy barmikor azonnal, vagy 10percen
> belul indithato legyen,

Szerintem ezt félreérted. Ezeket nem nehéz olyanra megcsinálni, hogy automata
indítású legyen. A laikus háziasszony vagy a férje is csak valami gimbet fog
nyomkurászni, érdemben tuti nem ért hozzá, szóval amire ők képesek, arra a
távindító cucc is képes lehet. Főleg, ha van érdemibb kommunikáció, ami alapján
visszajelzés is megy a távindító helyre, hogy sikerült-e az aktus vagy nem, és
ha nem, mi az ábra, kell-e beavatkozás. A gáz lezárása sem probléma távolról, ha
az kell, de ez automatikus is lehet.

> vagy legalabbis egy mento vagy tuzoltoszervezet meretu szervezettel,
> 10-20 minieromuvenkent legalabb egy muhelykocsival

Nem csak mágusbarkács holmit lehet elkövetni! :-)