[Epitesz-barkacs] nem auto :-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 8., K, 12:02:31 CET

vajk fekete wrote:
> ha netto termelokent lep fel egy ilyen elosztott rendszer, az a mai
> rendszeriranyitasnak marhara problemas.
>
> ezert nyomulnak azon, hogy ezek a mikroeromuvek vezerlesileg egybe
> legyenek fogva, es igy egyben mar kezelhetoek a parametereik.

Igen, ezt a szempontot, működési módot írtad le egy korábbi emiledben, amire én
nem is gondoltam, hogy létezhet, de így tök logikus, és nincs akadálya a
széleskörű elterjedésének.

Valóban, ha sok erőmű úgy működik, hogy a hulladékhőt beforgatják a
hellerágnes-féle forgó hűtőtoronyba, az merő pocsékolás. Igaz, hogy csak akkor
van előnye a sok helyinek, ha fűtési szezon van. A hmv az jelentéktelen a
fűtéshez képest. De ha jön a gazdagság, és csaknem minden háznál lesz
medence....! :-)