[Epitesz-barkacs] kaloriak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 9., Sze, 12:34:53 CET

Hofferek Attila wrote:

> Én jobban szeretem a szobabringát, mint futni. Leülök egy film elé, és
> végigtekerem :-)

Na igen, a futásnál én is jobban szeretném. :-)

Nekem a gyaloglással van összehasonlítási alapom: kint az utcán simán lemegy 2
óra anélkül, hogy szétúnnám magam, de a gépen a fél óra is szinte kínszenvedés,
annyira unalmas. Persze lehet, hogy ha elészerelném a tv-t, és lenne egy jó
műsor... Pedig már azt is megoldottam, hogy eléraktam egy ventillátort, ami egy,
a gépről elérhető toroidos kis tápról működtethető, és ha elkezd melegem lenni,
tudok állítható huzattal hűlni. :-) Na de akkor is ménkű unalmas.