[Epitesz-barkacs] kaloriak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 9., Sze, 13:19:20 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> hát már le is írtad a megoldást, alkatrészek vannak hozzá (pl. egy TV)
> "oszt gyite paci"

Sajnos itt ez nem olyan egyszerű. Valami állványt kéne eszkábálni a gépre vagy
elé, aztán odavinni az anernát :-)

> a szobabiciklire ráteszel egy dinamót, és ha leállsz, a TV kikapcsol,

Jó ötlet - lenne, ha az ámbér tudna úgy tekerni, ami elég a tv-nek. Bár biztos
van kisfogyasztású tv is. :-) De nekem nincs szobabiciklim. A gyaloglógépnek meg
akkora a surlódása, hogy azzal csak nagyon meredekre állítva lehetne
vill-energiát csiholni. (Már próbáltam, kivezettem a dc motort, és rezsót
kötöttem rá. :-) Picit melegedett is. Aztán keményen fájni kezdett a térdem, és
erről a meredekségről lemondtam. Most már újra megpróbálhatnám, mert már megint
jó a térdem.)