[Epitesz-barkacs] kaloriak

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 9., Sze, 13:32:38 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.09. 13:19:20 +1h-kor írta:

> [...]
> vagy
> elé, aztán odavinni az anernát :-)

> Jó ötlet - lenne, ha az ámbér tudna úgy tekerni, ami elég a tv-nek. Bár
> biztos
> van kisfogyasztású tv is. :-) De nekem nincs szobabiciklim. A gyaloglógépnek
> meg
> akkora a surlódása, hogy azzal csak nagyon meredekre állítva lehetne
> vill-energiát csiholni. (Már próbáltam, kivezettem a dc motort, és rezsót
> kötöttem rá. :-) Picit melegedett is. Aztán keményen fájni kezdett a térdem,

http://www.olpran.cz/UserFiles/products/original/8413.jpg

ezen  ( talán "taposógép" ?) látható ketyere, ami ( szerintem )
olyan, mintha gyalogolnál,

ez is lehet fékezni (teljesítményfüggőség kívánalom kielégítése)
szerintem ( a pedálos részen levő lendkereket nem szíjjal fékezni,
hanem generátorral, dinamóval )