[Epitesz-barkacs] kaloriak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 9., Sze, 13:53:17 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> http://www.olpran.cz/UserFiles/products/original/8413.jpg
>
> ezen  ( talán "taposógép" ?) látható ketyere, ami ( szerintem )
> olyan, mintha gyalogolnál,

Azért nemegészen, de nem rossz masina ez sem. Csakhogy anno nem ezt vettem meg.

Ez a gép abban jobb, hogy itt a két kart is lehet (sőt célszerű) erővel
mozgatni, szóval széleskörűbben mozgat át. Nem tudom, állítható-e rajta a hátsó
részen a kör sugara, ami mozgatja a pedálok hátulját. Az lenne az igazi, ha
állítható lenne.

A visszatáplálósdi szinte értelmetlen, olyan kicsi teljesítményekről van szó.

Afrikában egy szolgáltatásféle, sokan csinálják, hogy mivel nincs áram, van egy
bicikliszerű generátoros masina, amivel járja a vidéket a fazon, és ha valakinek
kell, feltölti a mobiltelfonját egy kb 1 órás tekeréssel. Ennek már van értelme.
Érdekes módi, nem gondoltam volna, hogy ilyen foglalkozás is kialakul.