[Epitesz-barkacs] kaloriak

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Feb. 9., Sze, 14:17:15 CET

2011.02.09. 14:06 keltezéssel, Mágus Bérprogram Demo  írta:
> az alábbi szövegrésznek (edzésterv?) mennyi lehet az igazságtartalma?

Mármint hogy a gyakorlat melyik izmokat mozgatja meg? Egyszerű, minden
gyakorlat minden izmot megmozgat. Tényleg. Csak egyiket jobban, másikat
kevésbé. Én például sokáig fájó állkapocs izmokkal edzettem, aztán
amikor egyszer lepattant az egyik fogamból egy darab, akkor megértettem,
hogy azért, mert hiába, hogy csak bicepszezek például,
még a hajizmomat meg a körömizmomat is megfeszítem, amikor igazán
beleadok mindent :)