[Epitesz-barkacs] kaloriak

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 9., Sze, 14:52:11 CET

egyszer olvastam, hogy valakik talaltak olyan zsirt, ami az etelekben pont ugy
viselkedik mint a rendes zsir, viszont a szervezet nem tudja lebontani, siman
kimegy alul.

orultek, hogy milyen fasza dietas cuccokat lehet majd belole csinalni.

aztan kiderult, hogy a termeszetben sem nagyon van semmi ami lebontsa, ha nagy
tomegben raboritanak az emberisegre, a vizek tetejen hamar zsirreteg uszna...

vajk