[Epitesz-barkacs] kaloriak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 9., Sze, 15:06:42 CET

vajk fekete wrote:
> vazze, kell emlegetni a csokit. most voltam egy orat szobabiciklizni,
> erre elojottok a csokival. es eszembejut hogy van egy tabla a
> taskamban...

A megoldás egyszerű: átugrok, és ideadod, szívesen megszabadítalak tőle! Sőt, ha
gondolod, a szemed láttára falom be, hogy lásd a mérhetetlen önfeláldozást, és
hogy mitől szabadultál meg. :-)

(Jómúltkor benzinkútnál elcsábultam egy bauntira vagy hogy hívják ezt. Nem
faltam be rögtön, hanem csak beraktam a táskámba. El is felejtettem, aztán jó
nagysokára valamit kerestem a tatyóban, és megtaláltam. Hát bizony igencsak
megörültem neki!)