[Epitesz-barkacs] kaloriak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 9., Sze, 22:32:30 CET

Hofferek Attila wrote:

> Meg az sem amit a rómain engednek sub rosa a vízbe. Meg az sem amit a
> pesti és budai állóhajókról hajigálnak be éjjel zsákszámra. :) Meg azt
> sem, ami az rsd-ből jön vissza, mert ott szinte minden nyaraló
> szennyvize a kisdunába van vagy közvetlen vezetve, vagy éjjelente
> átszivattyúzva.

Az utóbbi jóindulatú: etetik a halakat, hogy legyen mit pecázni. :-)

Különben asszem a magyar mentalitás még rengeteg kivánnivalót hagy maga után.
Nekem az szúr szemet gyakran, hogy jártomban-keltemben elmegyek ilyen
hulladékszigetek mellett, és valami elképesztő lomtárnak tekinti a lakosság.
Minap majdnem rászóltam egy csajszira. Kiszáll a drága járgányából, és egy
jókora papírdobozt lekúr a konténerek mellé. A konyhakése vagy a karja tört
volna el, ha feldarabolja berakható méretűre?
De a kiszuperált pinceajtótól a törött wc-n át a megúnt óriásplüssálatig, törött
műanyagszékig mindent szoktam látni ilyen helyeken. A csúcs az volt, amikor
éreztem, hogy itt valami iszonyú büdös. Hát egy fél m2-es kartondobozban volt
vagy 10-15 kiló bomlásnak indult hentesáru.