[Epitesz-barkacs] kaloriak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 10., Cs, 12:42:57 CET

Pataki István wrote:

> Olyat én is láttam, hogy kiszállt az ürge a terepjárójából, aztán egy
> műanyagzsáknyi üdítős flakon tett a konténer mellé (mert nem fért már
> bele). Természetesen a zsák nyitva, ezért aztán a szél egy órán belül
> több száz méteren terítette a flakonokat az úton. Én, ha nem tudtam
> belerakni, visszavittem a hulladékot, és megvártam, amíg ki nem
> ürítik a konténert.

Látod, van megoldás, neki nem jutott eszébe. A másik megoldás, amit én
alkalmaztam: odébbmentem a másik szigethez. Jó sűrűn vannak, és ha autóval van
az ember, nem olyan vészes átlambadázni. Más kérdés, hogy ha autóval hurcibáljuk
a cuccokat, vajon hogy jön ki végül környezetvédelmileg az egész. Hacsaknem az
autózás más célú, és csak útba esik a sziget.

> Mostanra megoldódott a probléma: valaki rendszeresen felgyújtotta, és
> egy idő múlva megúnta az önkormányzat, megszüntette az
> elviselhetetlen bűzzel és mocsokkal járó konténereket.

Ez meg olyan magyarosch.

> Jellemző, hogy
> amikor valakivel beszélgettem erről, azonnal az volt a reakciója,
> hogy "a hajléktalanok". Pedig biztosan nem a hajléktalanok hordták
> mellé a háztartási szemetet meg pl. a kiszuperált tűzhelyet.

Ez igaz, viszont olyat sokat láttam már konkrétan is, hogy fémgyűjtők (nem
biztos, hogy hajléktalanok, de nagyon úgy néztek ki) felborítják a fémgyűjtő
konténert, laposra taposgálják a sörös meg egyéb dobozokat, és zsákokba rakva
viszik el. Van, amelyik rendesen visszarakja a konténert (ekkor általában ketten
vannak), van, amelyik ott hagyja felborítva. Olyat is láttam, hogy egy helyen ez
gyakori volt, ezért a cég egyik dolgozója egy teherautóval ott éjszakázott.

Azért akárhogy is, elég balkáni módon mennek itt a dolgok.