[Epitesz-barkacs] Matek fgy.

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2011. Feb. 11., P, 09:57:55 CET

Sziasztok! Nem olvastam el az összes reagálást.Vagyis ha valaki már írta ezt, akkor bocs! Tudod, hogy mik a gyerek céljai?Nem a Tied, hanem a gyereké? Ha nem célja a matek, akkor el kell érni, hogy a célja legyen.Itt jön a következő kérdés:HoHogyan lehet ezt elérni? Ha ismered a gyerek céljait, akkor lehetséges.A kulcsszó árukapcsolás.Ha a matekból hozza azt az eredményt, amit Te szeretnél, akkor a gyerek is elériazt a célt, amihez a Te közbenjárásod szükséges.Ilyenekre gondolok: szelet csoki, bicikli, nyári tábor, új számítógép... Ahogy Józsi írta, neki volt célja. Amiatt tanult.Ha a gyereknek is célja lesz a jó eredmény a matekból, akkor ennek elérése érdekébena segítségedet kéri majd. Akkor add oda neki a feladatgyűjteményt!Ha nem lesz célja, akkor csak kényszer az egész.
Nézz körül a környezetedben! Én sok olyan embert látok, akik elvégezték azt az iskolátamit a szülő akart. Aztán már felnőttként teljesen mást csinál vagy amit csinál azt alacsony szinvonalonkelletlenül végzi. Mert nem az ő célja volt.Érd el, hogy legyen célja!A saját céljáért küzdeni fog! Üdv. Tibi