[Epitesz-barkacs] fal vízszigetelés

Radó Zoltán levlista at maxcore.hu
2011. Feb. 11., P, 18:00:29 CET

Sziasztok!

Újabb kérdésem lenne, mert új dolgokat tudtam meg a házról.

Szóval: Pince+ 1 szint. Az alap terméskő. A felső szint falazata
állítólag vegyes. De erről semmit se tudni - jelenleg meg még nem bontható
meg a vakolat, viszont senki se látta...

Mindenesetre vízszigetelés nincs. Ennek megfelelően a pincében ahol
van vakolat, ott ez látszik is. A felső rész lambériás vagy tapétázott.
Így bebútorozottan csak az északi falon látható némi penész.

Ahogy olvasgattam olyanok léteznek, hogy:

acéllemez bepréseléses
vágásos módszer
kémiai injektálós módszer.

-Az acéllemezesre valahol azt írják, hogy többszintes épület esetén nem
használható. Ez miért van? Nem lehet bepréselni? Vagy egyébb okból
kifolyólag.

-Egy így szigetelt házra késöbb felhúzható vajon egy plust szint?

-Ilyen lemezeket lehet kapni valahol? Házilag kivitelezhető?

Köszi!

Z.