[Epitesz-barkacs] fal vízszigetelés

Radó Zoltán levlista at maxcore.hu
2011. Feb. 11., P, 21:22:50 CET

> Szervusz Zoli!

> Nem hiszem, hogy ezek mennek házilag. Szabálytalan kövekből épült
> falra szinte biztosan nem működnek, vályogra az első kettő esetleg.
> Viszont van egy negyedik, kőművesek csinálják: szakaszonként
> kibontják, leszigetelik, visszafalazzák. Egy volt főnökömnél kőfalra
> bevált.

Néztem a pincében azt a falat, ami nincs vakolva és egész határozott a
fugavonal. Persze aztán lehet beljebb már nem ennyire jó a helyzet...

Maga az acéllemezes technológia (video alapján) nem tűnik vészesnek.
Valahol 50 Joulenyi energiát írnak a "bekalapálásra". Ez egy
bontókalapács ütésereje... Persze a lemezeket valahol be kell
szerezni, amit nem tudom, hol lehet... Meg kell egy spéci fej...

Z.