[Epitesz-barkacs] Matek fgy.

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 11., P, 23:22:56 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2011.02.11. 22:11:09 +1h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Már meg ne sértődj, ez is jelent valamit, magyarosan ejtve különösen, de az
> eredeti szó az a reich. Ha nem vettem észre az iróniát, akkor mea culpa ...

igazad van, a pontos német írásmódra rosszul emlékeztem,
szóval   az  "  égett, mint a Reichstag " -ot kellett volna írnom.

(  a srác felvételi eredménye a tanárok között is és a diákok között is
futótűzként terjedt el, és   a diákként  szerezhető érdemjegyeink és a
tudásaink között -- a mi sulinkban a  matek és fizika esetén biztosan  --
nem lehetett pontos, egzakt  összefüggés :-(  )