[Epitesz-barkacs] fal vízszigetelés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 11., P, 23:44:42 CET

Radó Zoltán wrote:
> A vulkán a Krakatau volt...

Igen, az is volt, de én olyanra emléxem, ami már akkor volt, amikor volt tv.
Tehát fel tudták venni az egészet, és a magyar tv-ben is le tudták adni. Nem a
szent helen hegy felrobbanása volt, mert valami tengerben történt eseményre
emléxem.

> A lemezek elvileg valamennyire hullámosak a merevség miatt. Tehát
> csak egy sík mentén csúszhatna el... ;)

Köszi, így már világos, szóval nem problémás a dolog.

Az viszont problémás lenne, ha nem beverés, hanem besajtolás lenne. Beverésnél a
felette meg alatta lévő tömeg egy helyben tud maradni, sajtolásnál a falat
benyomó nagy erő jöhet létre.

Köszi a videót!

Na aztán másik gond: ez egy konkrét határvonalat képzez, ami alatt ugye vizes
maradhat. Tehát, ha a pincét is vízteleníteni kellene, ez arra nem az igazi.

Ha a pince fala beton lenne, az jobb lenne, mert az nem annyira vezeti már a
vizet, és ha mellé van leásva, és ott szigetelve, akkor a pince maga is
kiszáradhat elég jól. Ha nem beton, akkor meg ez a dryzone ott is működhet.
(Lehet, hogy betonban is működik.)