[Epitesz-barkacs] maxtor vinyo gond OT

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 12., Szo, 20:49:10 CET

sehogy. az nem tudja elmukodtetni a vinyot, csak diagnosztikai celokat szolgal.
meg annak kellene betoltenie az igazi szoftvert, de az mar a korongon van.

azert nem talalkozol ezzel a bejelentkezessel soha, mert sikerul betoltenie az
igazit. most nem sikerult, ami arra utal, hogy egyaltalan nem tud olvasni a
korongokrol.

vajk