[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 14., H, 00:58:03 CET

Közben kicsit olvasgattam: ha a gugliba beírok ilyesmit, hogy tojástól az
elevenszülésig, érdekes dolgok jönnek elő.

Pl megtudtam, hogy van olyan is, hogy a tojás ugyan megvan, de nem hagyja el az
anya testét. Meg olyan is, hogy a nőstény a hímnek "adja" a petéit, és a
megtermékenyített peték az apaállat erszényében fejlődnek ki, ami kb úgy
működik, mint az anyaméh.

Szóval a tojástól valóban van átmenet az elevenszülésig.

Annak nem mentem utána, hogy az ikrától a tojásig is van-e, de biztos hasonlóan
utána lehetne nézni. Angolosok előnyben. :-)