[Epitesz-barkacs] tyuktojas merete?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Feb. 14., H, 16:57:15 CET

Hi,

> dédszüleitek 1HU minőségben tartottak tyúkokat (szabadtartásban)

  Azok nem csak kukoricát kaptak vízzel, hanem összeettek azok mindent,
amit láttak, kezdve a tehénszartól, keresztül a tücsök és bogáron,
befejezve a konyhai maradékon. :)

> felmerült bennem  a kérdés, hogy milyen " táp- és terményhiba " lehet az,
> ami miatt 1HU helyett nem tudnék megszerezni 0HU  minőstést?

  Gondolom az az apróság hiányozna, hogy kell állati fehérje is a
tyúkoknak, mint kiegyensúlyozott takarmány.

> dédszüleitek idejében is és nálam is a 1HU minőségű szabadtartásban tilos,
> pl. hallisztet használni,

  Kaptak azok halat is, ha maradt, a kert végében ott volt egy halastó... :)

> tehát 0HU minőstést csak akkor tudnék megpályázni, ha az
> 1HU minősitést összehaltápoznám orrvérzésig

  Nálad ez valami mélyen beivódott logikai hiba, hogy kevered a lehet és a
kell szavak jelentését, nem először fordul elő.

  Ami ott le van írva, az egyszerűen annyi, hogy KELL állati eredetű
fehérje, amelynek egy része LEHET hal, mivel a szerencsétlen tyúkok a
vad természet ölén is magukhoz vesznek némi állati fehérjét -- halat
éppen nem, de minden mást igen, akár döghúst is.

> sajnos a 3HU  minősitésüekből többször is kifogtam halizűt,

  Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy ilyet még nem sikerült
vennem. :)

> a haliz (halliszt) miatt  sajnos a 0HU == 3HU , szóval már nem is akarok
> 0HU minősitésre hajtani, jó lesz nekem a hallisztmentes 1HU is....

  Tedd azt, a lényeg, hogy boldog légy azzal, amit teszel és eszel. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor