[Epitesz-barkacs] Mell (volt: Re: tyuktojas merete?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Feb. 15., K, 11:09:35 CET

tehat a kardfogu tigris villaval evett?

vajk

________________________________
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Tue, 15 February, 2011 10:52:45
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] Mell (volt: Re:  tyuktojas merete?

Kaczmarek Edvard wrote:

> A fő funkciója (félreértések elkerülése végett: ez az utódok
> táplálása :-) szempontjából értelmetlen. A másik nemű egyedek
> figyelmének felkeltése szempontjából nem az. Nem véletlen, hogy a
> főleg négykézláb járó főemlősök nőstényeinek a feneke a
> figyelemfelkeltő.

Igen, erről beszéltem. Az állatvilágban nagyon sokféle ilyen ún. interszexuális
szelekció létezik. Itt írnak erről elég részletesen, ez volt az, amit találtam:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Nemi_szelekci%C3%B3

Elég érdekes cikk, szerintem érdemes elolvasni. Nekem abból a szempontból volt
érdekes, ahogy ezt összehozta a természetes szelekcióval.

Érdekes lehet egy fantáziadús valakinek kitalálnia, hogy az esetleg egyre
nagyobb női mell hova vezet, mivé tud fejlődni, ha ez a fajta tulajdonság a cikk
szóhasználata szerint "megszalad". Nekem nincs ötletem. Nem, minth az elefánt
agyarára lenne! :-)

Érdekes a fejtegetések között az a rész, ahol a különféle főemlősök pénisz és
hereméreteit taglalja ugyanebből a szempontból. Fene gondolta, hogy a 2 mázsás
gorillának akkora a fütyköse, mint egy embercsecsemőnek, meg hogy az emberé a
legnagyobb. Lehet, hogy a gorillanőstények, ha megtudnák, rászoknának az
emberre? :-)

A kardfogú tigris meg, ha létezett valaha is, az biztos nem olyan volt, mint
amilyennek az ember elképzeli. Minden ábrázolás olyan, hogy láthatóan nem tudja
annyira kinyitni a száját a szerencsétlen, hogy a két nagy szemfoga még mindig
ne érjen le az alsó álkapcsáig vagy azon túl. :-) Tehát képtelen ezzel bármilyen
állat nyakát átharapni. Csak falatokat lenne képes a két szemfoga között berakni
valahogy a szájába. :-)