[Epitesz-barkacs] Mell (volt: Re: tyuktojas merete?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Feb. 15., K, 11:19:25 CET

Hofferek Attila wrote:

> A ket labon jarok szempontjabol sem utolso szempont egy jo kerek
> feszes farizomzat :)

Ebben is van megszaladás. Valamelyik népnél gyakori az ún. zsírfarúság. Nem
tudom, miért és hogy jött létre, de el tudom képzelni (és innentől ez agyalás),
hogy védekezésül a túl hosszú hímtag ellen, és érdekes módon pont az ilyen
pasiknak ez akár tetszhet is, de egyre hosszabb farok kell a "megműveléséhez".

Ha ez eszkalálódna, akkor a végén félméteres farok járna hozzá, és a nő betojna
a marha nagy zsírfarának a cipelésétől. :-) Ez persze determinálja a szex
viselkedést is, mert ha mégis szemből kapja meg, akkor nyalogathatja is
egyúttal. :-)

Aztán úgy is fel lehet fogni, hogy nem is kell hozzá nagy fütykös, mert az ilyen
nő hanyattfekve olyan, mint az átlagos nő, aki párnát tesz a feneke alá. :-)

Mindenesetre nekem pl a mérsékelt zsírfarúság sokkal jobban tetszik, mint a
koffer alak, amikor lapos, de hátulról nézve egy nagy koffer látszik, tehát alul
is, felül is oldalirányban van megpakolva zsírral.