[Epitesz-barkacs] Gulyasagyu drotszamaron

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 16., Sze, 12:52:05 CET

Szabo Endre  <stgellertfoto at gmail.com> 2011.02.16. 10:54:20 +1h-kor írta:

> ha engedi csatolni, picit láthatóbbá tettem. Valami mini kályha szerűség:-O

köszi, ezek szerint létezett ilyesmi :-) , és kisebb volt, mint amit
most találtam
Portable Military Camping Tent Steel Wood Stove Heater
" Azokon a területeken, ahol a nyílt tűz nem engedélyezett
ez a hordozható tűzhely....

 http://www.t-motorsports.com/product/portable-military-camping-tent-steel-woo
d-stove-heater/