[Epitesz-barkacs] 1,2V to 4,5V ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Feb. 18., P, 01:07:27 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.02.15. 19:08:27 +1h-kor írta:

> Jó, innen már mindegy.

> Kicsit máshogy kell számolni, de még sokkal kisebb energiák jönnek ki,
> szóval
> lehet, hogy tényleg nem halálos neki:
> 4,7uA 40mA (gondolom ez a folyamatos áram, szóval a csúcs a 4-szerese
> lehet), ez
> akkor
> E=0,5*L*i^2=0,6uJ, a többi ennél kisebb. Ha meg a 40mA lenne a csúcsáram,
> akkor
> csak 3,7nJ lenne a tranyóba betolt energia a megszakításkor. Feltéve, hogy a
> megszakítás borzasztóan gyors.

> [...]

no, ilyen ketyerék vannak a kerékpáron (elöl ilyen fajta fehér is)
http://www.netrino.hu/img/1838_ET_7823-B_Bicikli_hatso_lampa_3_LED_3fun.jpg

ezekben a "terhelések" csak gombnyomásra indulnak,
"Specifikáció: - 3-féle villogási funkció " és gombokat nyomogatva
mindegyik másfajta terhelés

elöl 1 db fehérledes, és hátra 1db piros, ill. kerékpárutánfutón 2db piros

PR4401 -es leírás 8.oldalán Schottky dioda és kondikkal pufferelni is tudna,

ezek mellett a 2 - 3 lámpácska egyesével nyomogatva elég vad lenne
a változó terhelés miatt?