[Epitesz-barkacs] lendkerekes tarolas

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2011. Feb. 20., V, 20:46:03 CET

Szerintem  is  a  lendkerekes téma barkács jelleggel felejtős, viszont
az    akkumulátoros    meghajtásban    van   fantázia.   Szvsz.  is
az  egyik  legegyszerűbb megoldás valamelyik régi típusú kis köbcentis
járgány kommutátoros   önindítóját    felhasználni    erre   a   célra, ezekkel az
-esetleges-  visszatáplálás  is  egyszerű  elektronikával  megoldható.
Ezen,  vagy  tán  az  elektro  listán volt már szó a gk. generátor
meghajtó  motorként  felhasználásáról.  Megoldható,  csak  megfelelő 3
fázisú  elektronika  kell  hozzá.  Viszont,  most  keresgéltem, de nem
találom  -valószínűleg  azért  mert  több  pc-ről,  ahol  épp  vagyok,
ott  olvasom,  töltöm  le  a listákat- jó múltkor volt vagy ezen, vagy az
elektro   listán   egy   akkus  fúrógéppel  hajtott  bicikli  fényképe
valamelyik  piacon.  Még  az  akku  is  meg volt oldva, mert a fúrógép
sajátja  volt.  Szerintem,  Józsi  is  erre  célzott.  Na,  ez tűnik a
legegyszerűbb   megoldásnak.   Ha   senki   nem   tudja   kapásból  az
elérhetőségét és érdekel, utána keresek.

Feri

Mágus!