[Epitesz-barkacs] Miért ne akarjunk kínai elemet feltölteni...

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2011. Feb. 20., V, 21:04:46 CET

A  lithium  elemeket  általában  nagyon  kis  hatásfokkal  lehet  újra
tölteni,  nem  érdemes. Viszont rátöltéskor eléggé kiszámíthatatlanok, típustól, a
gyártás  idejétől, tárolástól függően. Van amelyik rátöltéskor, szinte
alig    melegszik    mielőtt    szétdurran!  Inkább  beszerzéskor kell
odafigyelni, honnan veszed.

Feri

Mágus!