[Epitesz-barkacs] lendkerekes tarolas

Kaczmarek Edvard edk-barkacs at babakezek.hu
2011. Feb. 21., H, 10:53:36 CET

> Sokat kísérleteztek ilyen energiatárolással, vákuumban, mágnesesen lebegtetve
> a forgó tömeget, nem tudom most hol tartanak a kísérletek, de az én kocsim

http://varosban.blog.hu/2010/12/06/elkepesztoen_meno_lesz_ferihegy

,,Elvileg zéróhoz közelít annak az esélye, hogy áramkimaradás
legyen a reptéren, mert három betáp is érkezik az ELMŰ-től, de ha
mégis gáz van, ez a 87 ezer köbcentis, hajómotorszerűség kezdi el
nyomasztani a generátorokat. A szörnynek körülbelül 15 másodperc
kell a felpörgéshez, egy ilyen fontos épület azonban a pillanat
törtrészéig sem maradhat áram nélkül, így a köztes időben azok a
kétszáz kilós, 7400-as fordulatszámon üzemelő lendkerekek veszik
át a munkát, amik jelenleg is pörögnek légüres szekrényeikben.''

Ed